Conexiuni

O sursă de încredere

Rețelele sociale online și brandingul personal

Într-o lume condusă de social media, și noi, oamenii, am devenit un brand. Tot ceea ce spunem și facem pe rețelele de socializare transmite celorlalți cine suntem noi și poate fi folosit pro sau împotriva noastră. Fiecare acțiune pe care o facem în mediul social online, fie că este Like, Share etc., contribuie la crearea brandului nostru personal. Cu atâtea posibilități și variante, cum putem fi siguri că o alegem pe cea mai bună în crearea imaginii dorite?

,,Nu ai Facebook, nu exiști!” – pare o exagerare, dar este o sintagmă atât de des întâlnită care reflectă impactul puternic și popularitatea pe care Faceookl e au asupra milioanelor de utilizatori din întreaga lume. Iată cum ne poate ajuta Facebook să ne creăm imaginea dorită. Un prim pas, publică informaţii folositoare pe un ton prietenos. Dacă într-adevăr vrei să începi să fii cunoscut pentru expertiza ta într-un anumit domeniu, trebuie să arăţi că ştii multe lucruri despre acel domeniu. Caută bloguri din industria ta şi începe să vorbeşti despre ele. Educarea altor oameni este o modalitate excelentă de a construi fundaţia unei autorităţi. Dar, trebuie reținut, că nu toţi prietenii de pe Facebook vor fi interesaţi de profesia ta, de munca ta, aşa că încearcă nu îi bombardezi cu informaţii care nu îi interesează.

Dacă chiar vrei să te concentrezi pe propriul brand şi pe industria din care faci parte, ar trebui să te gândeşti să îţi creezi o pagină, în care să îţi construieşti o comunitate de oameni ca şi tine, care ar fi interesaţi de informaţiile pe care tu vrei să le transmiţi. Sau ai putea să cauţi sau să faci un grup pe Facebook, în care sunt oameni care activează în același domeniu ca şi tine şi în care poţi găsi sau posta conţinut profesional. Combinând aceste sugestii, vei reuşi să îţi creezi o voce credibilă în domeniu şi nu îţi vei plictisi nici prieten.

Google+, o altă rețea de socializare, care din păcate nu se bucură de atâta popularitate precum Facebook, poate fi un instrument bun în crearea imaginii. Avantajul pe care Google+ îl are este acela că acolo putem găsi mai mulți profesioniști și mai multe comunități de nișă. Ca și în cazul Facebook și pe Google+ trebuie să postăm zilnic, să interacționăm cu cei din comunitatea noastră sau cu cei din comunități diferite.

Indiferent că utilizăm Facebook, Google+, Twitter sau orice altă rețea de socializare, pentru a avea succes trebuie să fim plăcuți și să nu exagerăm. Nimănui nu îi plac persoanele lăudăroase, necioplite, care bat câmpii sau care share-uiesc foarte mult conținut. În social media este important să cunoaștem sensul cuvântului moderație și bun simț. (Sursa foto: joesandymlmsuccess.com)

Alexandra Drăgoi

Comments are closed.

Subscribe to email feed

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Twitter updates

No public Twitter messages.