Conexiuni

O sursă de încredere

Primele vești se află pe Facebook!

Cu toții știm că trăim într-o eră digitală, în care rețelele sociale au devenit indispensabile. În cazul de față, Facebook-ul. La începuturile sale, Facebook-ul era o simplă pagină de profil în care utilizatorii se logau pentru a-și încărca poze și videoclipuri. Însă, lucrurile s-au schimbat, iar Facebook a devenit un motor de căutare, un browser, în care utilizatorii se loghează pentru a primi informații din orice domeniu (de la rețete culinare până la adăposturi pentru câini și pisici) și pentru a-și lua doza de divertisment.

Este drept faptul că mulți folosesc Facebook-ul în scopuri profesionale, însă pentru mulți este și o pierdere de vreme. Nu vi s-a întâmplat până acum să dați scroll ore în șir la pagina personală de Facebook și fără a găsi ceva interesant?! Mie da…mi s-a întâmplat. Asta era un obicei, până anul trecut când, la un seminar, un coleg spunea că poți învăța lucruri intersante de pe Facebook dacă știi la ce și cui să dai like. Din acel moment am renunțat să dau like-uri la orice doar de dragul de a da click pe buton. Așadar am început să dau like-uri oamenilor și paginilor de la care pot vedea și găsi informații utile, interesante și de ce nu, să le și aplic cumva pentru mine. Astfel am adăugat în lista mea de prieteni bloggeri, PR-iști, profesori, politicieni și oameni din lumea fashion-ului. Cu alte cuvinte am renunțat la acel Facebook plin de profiluri ,,impecabile’’, în care frumusețea, inteligența, modestia falsă și filozofia sunt în floare, dar și la acele pagini ale brandurilor cu care nu mă mai identific.  Acum percep Facebook-ul ca pe un mijloc de publicitate și ca un instrument de marketing social și interactiv.

Eu imi petrec câteva ore bune din zi pe Facebook. Acest lucru mă inspiră, mă ține la curent cu tot ce este nou și cu tot ce se mai ,,aude’’ prin lume. Cele mai multe informații cu privire la un eveniment social sau fenomen le aflu de pe Facebook. De exemplu,  am aflat de eclipsa de soare de săptămâna trecută de pe Facebook în care am văzut poze fără să mai ies din casă  sau  când au loc  cutremure aflu tot aici fără să fi simțit ceva  în ,,realitate’’.  De asemenea, merg la evenimente și conferințe care sunt anunțate pe Facebook, altfel nici nu aș fi aflat vreodată de ele. Dacă știi cum să utilizezi această rețea socială, atunci ea poate deveni o oportunitate pentru tine și te poate ajuta la creearea brandului tău personal.

Așadar, primele vești se află pe Facebook…

Adriana Coforea

Comments are closed.

Subscribe to email feed

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Twitter updates

No public Twitter messages.