Conexiuni

O sursă de încredere

Noutăţi despre social media româneşti, în 2015

Numărul utilizatorilor de pe reţele sociale crește pe zi ce trece, tocmai de aceea nu este de mirare faptul că şi reţelele se dezvoltă tot mai mult şi mai repede. Odată cu creşterea numărului de  utilizatori, însă, se adaugă şi noi reguli, restricţii sau chiar opţiuni care maximizează oportunităţile de promovare înn reţelele sociale. Având în vedere faptul că social media este un loc oportun pentru promovarea brandului personal sau al unei afaceri, şi că aceste metode de promovare cresc, este normal ca tot mai multe persoane să aibă un cont activ, fie de: Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Youtube etc., în funcţie de ceea ce se vrea a fi promovat.

În luna martie, 2015, Facebook-ul a ajuns să numere 8 milioane de utilizatori. Având în vedere multiplele mijloace de promovare, dar și notorietatea acestei reţele sociale, nu este de mirare faptul că aceasta înregistrează tot mai mulţi utilizatori. Odată cu începutul anului, Facebook a anunţat care sunt restricţiile pe care le impune utilizatorilor, astfel încât nu putem promova sau posta ceva ce conţine: nuditate, intimidare şi hărţuire, atac la persoană, terorism, exploatarea sexuală, automutilarea şi înfometarea, violenţa şi conţinutul explicit sau îndemnul la ură.

În ceea ce priveşte LinkedIn-ul, acesta a ajuns să numere 1,644,805 de conturi în luna martie a anului 2015 şi se va bucura, probabil de tot mai multă notorietate deoarece este cea mai utilizată reţea, atunci când vine vorba despre căutarea unui loc de muncă sau recrutarea de noi candidaţi. Din totalul de 56% dintre persoane care îşi caută un loc de muncă în social media, 52% apelează la oportunităţile platformei LinkedIn.

Chiar dacă, până acum, Twitter nu a avut un succes atât de mare în România, se pare că acesta începe să mai câştige notorietate, în luna martie 2015 existând 320,060 de conturi, dintre care 30,298 active iar numărul este în creştere.

Instagram a ajuns la un număr de 211,321 de conturi, dintre care 39,287 active. Acesta a ajuns repede la inimile oamenilor şi numără tot mai multe poze cu peisaje şi selfie-uri ale românilor. Instgram-ul este o platformă tot mai utilizată chiar şi de companii care atrag clienţi chiar dacă metodele de promovare nu sunt cele mai vaste.

Youtube-ul este şi el în plină ascensiune, înregistrând 799,489 de conturi şi 5,340,000 de utilizatori unici. Videoclipurile, filmuleţele şi video blogging-ul sunt la mare căutare, astfel putem înţelege numărul crescut de vizitatori.

Numărul mare de utilizatori şi conturi pe care le găzduiesc platformele online nu este o foarte mare surpriză, având în vedere notorietatea social media şi toate metodele de promovare de care acestea dispun. Vom vedea dacă pe viitor vor înregistra creşteri tot mai mari sau vor exista alte metode mai convenabile şi accesibile. (Sursa foto: manafu.ro)

Tatiana-Alexandra Vică

 

Comments are closed.

Subscribe to email feed

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Twitter updates

No public Twitter messages.