Conexiuni

O sursă de încredere

Comunicarea în mediul online, importantă pentru branding personal

Da! Chiar ai foarte multă nevoie  de comunicare în mediu online având în vedere că în viitorul apropiat cine nu o sa aibă o prezenţă online bine construită, o sa înceteze încet (dar sigur) să existe. Nu pe Pământ, ci doar în mintea clienţilor, partenerilor de afaceri sau potenţialilor angajatori. Adică acolo unde conteaza cel mai tare în orice tip de business.

De ce spun acest lucru? Facebook  a avut nevoie de cel mai puţin timp pentru a atinge 100,000 de utilizatori.A devenit popular mult mai repede decât radio sau televiziunea.Online-ul este canalul de comunicare cu cea mai rapidă expansiune din istoria omenirii. Crește mai repede şi mai puternic decât orice alt mediu de până acum. Având în vedere că unul din trei oameni foloseşte internetul, dacă tu nu îl utilizezi, pierzi deja o treime din potenţialii clienți.

Dacă te-ai convins deja, cumpără-ți un domeniu- fie .ro , fie .com sau .net (în funcţie de publicul căruia te adresezi, dacă este preponderent român sau dacă te adresezi unei pieţe mondiale), iar forma pe care ţi-o recomand este forma www.prenumeNume.ro pentru ca de câte ori îţi caută cineva numele pe Google, blog-ul tău să fie primul rezultat găsit..

Poţi începe un blog pe domeniul tau de expertiza şi interes. Poţi să-ţi  organizezi gandurileș, poţi trataîn el teme de interes general ce pot influenţa viaţa a mii de oameni sau îţi poţii exprima opinii a căror publicare ar fi imposibilăîn alte medii. Poți face asta! Sau poti scrie, pur si simplu, despre tine. Orice ai avea de spus, blogul este instrumentul ideal. Acum ca ai un domeniu, îți recomand sa instalezi un blog pe el.Frumuseţea blog-urilor constă în simplitatea și versabilitatea lor. Se realizează ușor şiaproape că nu necesită cunoştiinte tehnice. Scrie pe domeniul tau de expertiza, scrie despre hobby-urile tale, scrie despre proiectele pe care vrei să le urmezişi despre cauzele pe care le susţii.

În afară de bloguri, e important să fii prezent şi pe reţelele de socializare. În România, de exemplu, avem milioane de utilizatori  de Facebook. Practic, peste jumătate dintre utilizatorii de internet au şi conturi pe Facebook. Prezenţa pe reţelele de socializare asigură şanse mult mai mari de interacțiune cu publicul ţintă. Poţi astfel să îl cunoşti şi să îl ajuţi şi pe el să te cunoască mai bine pe tine. Prezenţa în mediul online reprezintă un conector extraordinar de puternic între tine şi potențialiiclienți. Având în vedere ca toți ne dorim să fim cât mai informați și mesajul nostru să ajungă cât mai repede la publicul țintă, de ce am ignora potențialul mediului online?

Daniela Fârtat

Comments are closed.

Subscribe to email feed

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Twitter updates

No public Twitter messages.