Conexiuni

O sursă de încredere

#româniiautalent și fac audiență

M-am convins! Românii sunt oameni deosebit de talentați. Atât de talentați încât, câteodată, te surprind cu talentele lor neobișnuite. Cred că talentul este calitatea care nu le lipsește românilor.

Și tot vedem români talentați de 7 sezoane la emisiunea „Românii au talent”. Prin fața juraților Andra, Andi Moisescu și Mihai Petre, și mai nou Mihaela Rădulescu și Constantin Cotimanis s-au perindat sute, poate chiar mii de oameni talentați. De la copii care aspirau ca visurile lor să prindă viață și până la oameni dintre cei mai vârstă, care și-au propus să bifeze printre dorințele lor și posibilitatea de a-și arăta talentul în fața milioanelor de oameni care se uită la televizor, toți au luptat pentru titlul de – cel mai talentat român.

Sigur, ce competență avem noi (și când spun noi, mă refer și la cei din juriu) să judecăm talentul cuiva? Îl urmărești pe omul respectiv și feedback-ul apare imediat. Îți place sau nu îți place!

Dincolo de a fi show-ul de talente cel mai urmărit din România, de la început și până în prezent a rămas emisiunea cu cea mai mare audiență. Trecând peste toate cârcotelile și discuțiile ce țin de televiziune și anumite persoane publice care sunt parte din emisiune, oamenii se uită, le place ceea ce văd și îi admiră pe cei care au curajul să-și arate talentul în fața noastră.

„Românii au talent” rămâne un produs bun de televiziune. Are ingredientele necesare care îi garantează succesul: de la formula de prezentatori, juriu și procesul de producție, până la canalul media care transmite emisiunea.

Și nu doar atât! Mai sunt și emoțiile. Emoțiile create după fiecare moment care ne trece prin fața ochilor, după fiecare om care vine să cânte, să danseze, să impresioneze într-un mod inedit și propriu. După cum spunea Andi Moisescu, „Nu poți să faci spectacol, fără să emoționezi.”

Iar oamenii emoționează alți oameni atât prin talentul lor, cât și prin poveștile lor de viață –  povești care impresionează, cu care ne identificăm, care stârnesc bucurii și lacrimi în același timp. Suma aceasta de bucurii și lacrimi, intenționat sau nu, aduce rating pentru Pro TV, cea mai urmărită televiziune din România încă de la înființare.

Conform informațiilor prezentate de paginademedia.ro, în luna aprilie show-ul „Românii au talent” a fost în top, fiind cea mai vizionată emisiune de divertisment din România. Producția TV a fost urmărită de peste 1, 7 milioane de telespectatori pe minut, urmată de emisiunea „Te cunosc de undeva” difuzată de Antena 1.

Până la urmă, atât timp cât se pun la bătaie resurse financiare importante, persoane publice cu capital de imagine important, e firesc ca rezultatul să fie pe măsură.

Personal, îmi place mult ceea ce văd din punctul de vedere al imaginii de televiziune, al echilibrului vizual, pentru tot ce înseamnă producție și nu în ultimul rând pentru faptul că se ține pasul cu tehnologia și cu social media.

Este pentru prima dată când la o emisiune TV din România apare afișat un hashtag – #romaniiautalent. În plus, de la prima semifinală a acestui sezon au început să apară pe ecran și postări de pe Twitter. E un pas mare și important faptul că ne aliniem standardelor impuse de televiziunile americane și cele britanice.

„Românii au talent” demonstrează că românii au talente frumoase și nu numai atât. Ei fac și audiență mare!

Urmează sezonul 8?

Marius Marin

Comments are closed.

Subscribe to email feed

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Twitter updates

No public Twitter messages.